lampa zhasíná v 8:00

a dále: Miloslav, Ester a Dagmar
Počasí pro Středočeský kraj
In-počasí
---------------------------------------- už vás tady bylo:
since 3.9.2003
nejnovější hospoda
Na Perlíčku - Prdek
Paseky nad Jizerou
co se děje:
Z našich hospod: jsme včera seděli na žofíně a kreslili vodní živočichy, při debatě rozliš sépii od krakatice.
Toto je poustevník:

blog v rss:

blog · hledej · uživatelé · nejčtenější · login 16. 12. 2018, 01:00
SRP
Larvik a okolí
napsal Tepř dne 22.08.2006, 9:08
Vzbudili jsme se na podlaze trajektu, byla celkem zima, ale ušetřili jsme 100 euro za kabinku. To už jsme však byli u břehů Norska, skály pomalu spadající do průzračný vody a nádherný počasí nás přivítali v tomhle severskym kraji. Trajekt s náma proplul fjordem až do Larviku, kde došlo k vylodění. Ledva jsme vyjeli, pokecali jsme přátelsky s norskou celnicí a hurá do města. Zaparkovali jsme v přístavu a já s Vlašákem jsme na nic nečekali a šli jsme na ryby. Vyrazili jsme na molo kam postupně dor ...čti dál
SRP
Na Norsko, Vávro, na Norsko
napsal Tepř dne 16.08.2006, 9:58
Třeba na sever zpívá ve svym hitovym songu kapela Priessnitz a přesně tak to udělala letos expudice. Během roku se několikrát špekulovalo, kam se letos Pojede až to takhle kousek od Dymokur rozštíp Komár řka, že se pojede na Roháče, všichni nadšeně souhlasili a šli jsme to do knajpy zapít, jenže to bylo v březnu od tý doby odteklo hodně vody a zjistili jsme že na Slovač by nás jela jen hrstka a dokonce i duchovní otec myšlenky "kam letos" Komár, že se akce nezůčastní i navrhli jsme novou destina ...čti dál
Dachstein - díl třetí 50 metrů pod vrcholem
napsal Tepř dne 31.07.2006, 13:07
Ráno bylo sice na nebi trochu mračen, ale bouřka se zdála bejt fuč a tak nic nebránilo vyrazit nahoru na Dachstein. Startovali jsme teda z Weisenberghausu v 1880 m.n.m. a plni nadšení jsme vyrazili ku jako kupředu, asi po 300 metrech si hugo vzpomnělo, že cosi zapomnělo v chatě a tak se ještě vrátilo a pak jsme pokračovali dál. Na nebi se honili mraky a teplota dosahovala cca 10 stupňů, první vyslovená zajímavost byl Simony hotel, což je z kamenů postavenej přístřešek k přespání a kousek nad nim ...čti dál
ČEC
Může hořící škrabka zapálit les?
napsal Tepř dne 24.07.2006, 22:27
Nejen pivní a jinou turistikou živ je špunt a tak se domluvila víkendová akce škrábání stěn baráčku Lady - to aby bylo co dělat v sobotu a škrábání stěn bytu Humena a Lucky - to aby bylo co dělat v neděli. V pátek na žofíně se dohohodli podrobnosti a vykrystalizovala tato sestava: Lada, Humen, Lucka, Cheeta, Hugo, Kardan, Tepř, Prochor a Blonďák, z čehož na akci v sobotu nedorazil jen posledně jmenovaný, neb sice účast přislíbil, sehnal škrabky a kýble, ale nakonec pařil až do druhýho dne na žof ...čti dál