lampa zhasíná v 8:00

a dále: Daniel, Miloslav a Ester
Počasí pro Středočeský kraj
In-počasí
---------------------------------------- už vás tady bylo:
since 3.9.2003
nejnovější hospoda
Na Perlíčku - Prdek
Paseky nad Jizerou
co se děje:
Z našich hospod: jsme včera seděli na žofíně a kreslili vodní živočichy, při debatě rozliš sépii od krakatice.
Toto je poustevník:

blog v rss:

blog · hledej · uživatelé · nejčtenější · login 15. 12. 2018, 23:35
ZÁŘ
Divadlo na lodičce a moštování 2007
napsal Prochor dne 11.09.2007, 16:28
Rok se s rokem sešel, všechny lahvičky s jablíčkem na etiketě byly vypity a tak nadešel čas nového moštování, aby nám v zimě nebyla tolik zima a aby nám bylo více veselo…Letošní moštování vyšlo na sobotu 8.9., což bylo přesně rok od moštování loňského. Ale ještě než jsme se vydali hromadně na sběr ovocných plodů, vypravili jsme se za kulturou. Cesta to nebyla daleká, neboť kultura v podobě divadelní lodi bratří Formanů jako pravidelně každý rok připlula za námi. Loď kotvila v přístavu pod Nymbu ...čti dál
komentáře (7)
ZÁŘ
Parma - Juventus aneb fotbal v Itálii
napsal Tepř dne 04.09.2007, 12:59
Tak jsem byl minulej tejden služebně v Itálii, v Parmě. Ochutnal jsem parmskou šunku, parmezán a fotbal. Šel jsem totiž takhle v klidu hotelem na pokoj a tu vidim chlápek s taškou Juventus Turín právě zavírá dveře od svýho pokoje, asi nějakej fanoušek, pomyslím si a jdu spát. Ráno však stál před hotelem autobus Juventusu a kolega z tálie mi říká, že tu dneska večer hraje Juve proti Parmě pohár. Jelikož byl kolega Juve supporter dalo slovo slovo a hned po práci tj. v půl šestý jsme vyrazili ke st ...čti dál
Tepřoviny a Rozinkoviny
napsal janka dne 30.08.2007, 20:34
Rok se s rokem sešel a opět se v Pojedech konaly Tepřoviny a s malým zpožděním i Rozinkoviny. Někdo je zažil poprvé, někteří po několikáté a jiným štěstí či jiné věci nepřály a prostě měli smůlu. Nebudu jmenovat všechny zúčastněné. Hlavní bylo, že ani jeden oslavenec nechyběl. Ale vrátím se zpátky. Začátek oslav byl naplánovaný na páteční pátou hodinu odpolední, tak jsme s Tepřem, Ladou, Hugo a Řížou přijeli na půl sedmou. Omluvou nám budiž to, že všichni známe Tepřovu dochvilnost, která je z mé ...čti dál
komentáře (5)
Trutnov 2007 – Já si nechám vytetovat píču na čelo
napsal Prochor dne 23.08.2007, 1:25
Hned na začátku této reportáže vám potřebuju říct jednu takovou krásnou příhodu. Vzpomínáte si na článek: Jak jsem pořizoval lístky na Trutnovský festival? Tak tahle story měla ještě jednu dohru. Ve středu večer před odjezdem jsem po podrobném přepočítání lístků došel k počtu 0. Což znamenalo, že jsem sice znamenitě rozpustil 40 kusů lístků mezi lid, ale jaksi jsem zapomněl počítat se svou maličkostí, a tak jsem byl nakonec jediný, kdo si musel lístek kupovat na místě.... Naštěstí Lucii jeden ku ...čti dál
komentáře (1)
Reggae na Vostrově
napsal Tepř dne 20.08.2007, 9:37
Vostrov v Hněvousicích u Mnichova Hradiště je nádherný místo, ze všech stran (tak to u ostrovů bejvá) je omílán řekou Jizerou, všude vůkol stromy tyčící se do nebes, spousta barů, travnatej plácek a pohoda ... a tak jsme vyrazili na akci Reggae Marathon, kde zaduli Feher Fekete Kerek, Prague Ska Conspiraci a Polemic aneb ska zo Slovenska. Tentokrát jsme vyrazili ve složení Dlába, Lucka, Janka a já. Se západem slunce jsme dorazili na Vostrov na pódiu už duli FFK a měli výbornej zvuk, jejich živoč ...čti dál
komentáře (1)
SRP
Jak jsem pořizoval lístky na Trutnovský festival
napsal Prochor dne 10.08.2007, 16:39
Aby v tomhle blogu nebyly jen zápisky z cest, nebo chlastacích akcí, chtěl bych se s vámi podělit o jednu akci čistě soukromou, která však vlastně stejně s mnohými z vás souvisí. Jako každý rok jsem se rozhodl, že budu objednávat lístky na Trutnov. Když se jich koupí víc, je tam větší sleva a to se vyplatí. Každoročně je pak většinou během jednoho dne udám a je to. Letos se špuntí rodina trošku rozrostla a tak jsem nakonec lístků kupoval 40 kousků. V úterý jsem je objednal, od geronima dostal in ...čti dál