lampa zhasíná v 8:00

a dále: Daniel, Miloslav a Ester
Počasí pro Středočeský kraj
In-počasí
---------------------------------------- už vás tady bylo:
since 3.9.2003
nejnovější hospoda
Na Perlíčku - Prdek
Paseky nad Jizerou
co se děje:
Z našich hospod: jsme včera seděli na žofíně a kreslili vodní živočichy, při debatě rozliš sépii od krakatice.
Toto je poustevník:

blog v rss:

blog · hledej · uživatelé · nejčtenější · login 15. 12. 2018, 23:36
LIS
Dva dny tam, dvě hodiny zpátky
napsal Tepř dne 27.11.2006, 11:03
Jelikož tu bylo o Hvožďanech napsáno snad úplně všechno, napíšu sem taky něco. Na chaloupku jsem s Janou dorazil s dvoudennim zpožděnim, což není pravda málo, ale má obchodnicko-hudebnická činnost mi nedovolila přijet dřív, zato jsem navštívil pivovarnický veletrh Brau a přivez leták na výrobu vlastního pivovaru neb konkurovat Plzni a Budvaru mokem zvaným špuntový ležák mi přišlo víc než idoální. Na chalupu jsme dorazili v sobotnim pozdnim odpoledni, cheeta s hugo zrovna odjížděli, rozinka smaži ...čti dál
LIS
Podzimní dovolená klávesnicí nové, t.č. čerstvé a svěží členky souboru CK Špunt
napsal Prochor dne 24.11.2006, 12:14
Se čtenářovým laskavým dovolením využiji výzvu ó velkého El Principala a přispěji několika větami do rubriky „Jak jsme to všechno vypili“. Kdysi a kdesi jsem byla poctěna Prochorovým pozváním na špuntí výlet. Malou Skálu jsem během několika dní a jedné zprávě o počasí vyhnala z hlavy, na plánovanou akci Hvožďany jsem se těšila o to víc. Do poslední chvíle jsem neměla tušení, kdo všechno se zúčastní, ani jaké jsou ubytovací podmínky. Každopádně staří známí nezklamali a ti noví už vůbec ne… V pá ...čti dál
komentáře (4)
LIS
Helmut, Dana a ty vostatní špunti u Temelína.
napsal Prochor dne 20.11.2006, 16:24
Než se jako obvykle rozepíšu o tom, kolik jsme toho zase vypili a kde všude jsme dělali ostudu, chtěl bych pozdravit nové přírůstky špuntu. Aničku, Danu, Ivču, Zuzanku a Janu. Schválně zda uhodnete, kdo z nich je muž? Nesmím zapomenout ani na opraváře komínů Helmuta, který se mezi námi objevoval také po celou dobu poměrně často. Doufám, že jsem na nikoho nezapomněl a mohu začít pomalu sestavovat mozaiku dní nedávno minulých. ČTVRTEK: BALENÍ, MLHA, CESTA, SLAVNOSTNÍ NARAŽENÍ, PÁTEK: ŠIPKOVANÁ, ...čti dál
komentáře (6)
LIS
Kde i hajzl papír stoupá vzhůru
napsal Tepř dne 13.11.2006, 13:51
Je tu další den naší expudice v Norsku, tohoto rána jsem se probudil docela brzo, po celtě stanu lezlo asi dvacet mušek, tak jsem je pobil a najednou tu bylo dalších třicet mušek, i opět jsem je zamačk do celty a pak jsem se podíval na druhou stranu stanu a tam jich bylo asi 500, ufff. Nevyspalej, pobodanej od mušek, jsem ráno vylez ze stanu do deštivýho dne, mušky i přes déšť byly i venku a bodali jak čert, hlavně do rukou, objičeje, vlastně všude. Rychle jsme zabalili věci naskákali jsme do au ...čti dál
LIS
Sněžnice, deštníky, rum a stany
napsal Prochor dne 07.11.2006, 12:53
Strávil jsem víkend s nohama v ledu. Teď je mám v lavoru, v žaludku tři paraleny a dva litry čaje a vůbec nejsem v práci, protože jsem nachcípanej jako někdo, kdo je opravdu nachcípanej. To je tak, když chorý mozek principálův napadne stanovat v listopadu a ještě se toho někdo chytí. Tento článek už píšu po třetí, protože to tady zase nefunguje a tak mi to vždycky někam nenávratně zmizí:-( Takže tentokrát stručně, už mě to nebaví. Kdybych se tak strašně nenudil sám doma, tak nic nebude. V pátek ...čti dál