lampa se rozsvěcí v 19:15

a dále: Naděžda, Kryštof a Zita
Počasí pro Středočeský kraj
In-počasí
---------------------------------------- už vás tady bylo:
since 3.9.2003
nejnovější hospoda
Na Perlíčku - Prdek
Paseky nad Jizerou
co se děje:
Z našich hospod: jsme včera seděli na žofíně a kreslili vodní živočichy, při debatě rozliš sépii od krakatice.
Toto je poustevník:

blog v rss:

blog · hledej · uživatelé · nejčtenější · login 15. 9. 2019, 12:40
ÚNO
Jdu na sever jdu na jih dí­l 6.
napsal Tepr dne 23.02.2005, 19:16
Ráno jsme se vzbudili celkem brzo a radši jsme les opustili co nejdřív, protože jsme nevěděli co by našemu přespání uprostřed malýho lesejka řekli domorodci. Vyrazili jsme nejdřív do města Umea, kde jsme se ani moc nezdrželi a pak už jsme vyrazili na lov prasete severu - lososa! Prut, kterej jsem s sebou vláčel jsem sice zlomil už v Drážďanech, ale to mou vůli chytit tohoto tvora nijak nepoznamenalo. Nejdřív jsme chtěli chytat už u Skelleftea, ale tam nám v infocentru poradili ať jedeme do Byske. A poradili dobře, hned u vesnice byla cedule Byske the greatest river for catch salmon nebo tak nějak. Rybářskej lístek tam prodávali v jednom domku, kde byli velice příjemní lidé. Pokecali jsme o Český republice (byli jsme pro ně dost exotický) a pak taky o rybách, řekli nám, že je celkem dobrý počasí a že by mohli brát a pak už jsme vyrazili k řece. Když jsem viděl byske prvně, tak jsem si řek, že se svym přívlačovym prutem toho tady asi moc nechytim, bo je to fakt velká a divoká řeka se spoustou balvanů. Šli jsme podél řeky a furt nic, cheeta a hugo se šli projít a já s jiřinem a já jsem chytal s jiřinem a móňou. Tak se stalo, že jsme přišli k místu, kde se dalo po kamenech doskákat až do poloviny řeky a výsledek se brzy dostavil, kousek od břehu jsem vylovil nádhernýho pstruha kolem 35 čísel a pak během nádhernýho odpoledne ještě 12 dalších menších a jednoho lipana. Sice jsme nechytili prase severu, ale i tak to bylo super a toho největšího pstruha jsme si pak udělali na ohništi, který bylo kousek od řeky, ale to už začalo pršet, tak jsme tu lahůdku rychle dojedli a razili jsme zase dál. U městečka Overkallix jsme zastavili na benzínce a tu jsme si všimli dvou stopařek s cedulí Kiruna, slovo dalo slovo a už s náma stopařky jeli k severu. Jedna byla ze Švédska a druhá z USA a jeli na měsíc na Lofoty, cheeta samozřejmě rozvířil politickou debatu na téma fucking buš dablchuu ale to už jsme byli pár metrů od polárního kruhu. Po silnici se klidně procházelo stádo sobů, tak jsme museli zpomalit a v klidu jsme si zvířenu prohlídli a asi po sto metrech jsme zastavili u cedule polar circle, napapiiri atd. Byla půlnoc, malinko se sešeřilo, vyfotili jsme se a začalo svítat. Asi půl kilometru za kruhem jsme to zalomili do lesa - nádherný místo v jehličnatym lese, vytáhli jsme gambáčky a rum a pokračovali jsme v debatě fucking buš dablchuu. Jiřin se šel s Móňou projít a objevili 100 metrů od našeho tábořiště krásnou severskou řeku, tak jsme vzali rum a prut a šli jsme ve dvě ráno při pražícim slunci chytat ryby. Na kamenech v řece jsme objevili ohlodanou kostru fakt velký štiky a přišel první nához a okoun, druhej nához a okoun, třetí nához a okoun, prostě rybolov jak má bejt. Sice jsme nechytili nic jinýho než okouny, ale zase jich bylo spousta, prostě vydařený ráno pár metrů za polárnim kruhem. to be continued ...